Fredag plus nya pengar

Fredag wiihuu! Ikväll blir det en myskväll med två nya filmer från Lovefilm (kärlekskommedier), plugg hemma på dagen. Jag gillar det här med ett färgtema i ett hörn. I ett fönster kanske jag vill ha blåa vaser och ett annat fönster rosa men ändå är det i samma rum. Vad tycker ni om det? Förstår ni vad jag menar? Blanda lite olika färgklickar som ger ett fint intryck, här i vardagsrummet på en hylla har jag blått. En ljuslykta, en vas och den fina receptboken som jag älskar. På köksbordet regerar kombinationen av rosa/lila och duken är från Indiska samt osten från Ica xD som visst råkade stå där när jag skulle fota..

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Tycker de är jätte fint, gillar verkligen din duk. Fin och sommrig :)

2011-03-25 @ 13:26:57
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0