Tenta avklarad

Då är äntligen den sista tentan avklarad inför sommaren och mitt sommarlov börjar den nionde Juni. Nu har vi inte så mycket att göra förutom ett fördjupningsarbete som vi nästan är klara med, ska bara snygga till och lägga till en litteraturlista och invänta nästa torsdag då oponeringen är. På tentan vet jag inte alls hur det gick för jätte bra kändes det inte men jag hoppas på det bästa. Igår bakade jag en choklad tårta som vi ska fika på senare, det förtjänar vi efter ca 1,5 timmes promenad runt ån, tanneforsvägen och stan. Vad gör ni i solen idag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilken härlig bukett! Och vad gott med chokladtårta :) Håller tummarna för tentan! Man blir ju alltid så nervös, jag var ett vrak idag när jag skulle skriva slutprov.



Svar: Åh, självklart! Du måste följa med ut dit någon dag :)

2011-06-01 @ 13:44:59
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-01 @ 16:02:07
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0