Shopping

Nu är äntligen skolan slut och sommarlovet börjar! Jag vet inte hur det går på provet men många i vår klass hade tydligen blivit underkända sa våran lärare. Alla tyckte altså att tentan var vansinnigt svår, onödigt svår med frågor som inte har med läraryrket att göra knappt. Jag har ialafall tröst shoppat nu ifall jag inte blir godkänd.
Den här tofsen är från Indiska och kostade 25kr, jag köpte två och hängde på gardinen men man kan även sätta dem på väskan. Kopparna är med från Indiska och citron teét från Villiage. Det var gott men inte jätte mycket citron smak.

Kommentarer
Postat av: Nicki

Hoppas att du klarat tentan, så får du se shoppingen som presenter för att du varit duktig istället!

2011-06-11 @ 22:33:25
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0