Lysingsbadet

Nu har jag kommit hem från lysingsbadet efter att ha varit där med pappa och Annso och spelat äventyrsgolf. Banorna är väldigt mysiga med små vattenfall, broar och vacker natur. Vi spelade nio hål som kostade 60 kr och tog många fotopauser! Jag älskar min lilla digitalkamera. Innan vi spelade så åt vi på resturang Taste som var mycket gott efter en hård arbetsdag och jag tog bakpotatis med currykyckling röra. På jobbet idag fick jag lite mer att göra så nu har jag fullt upp med att skära ut 160 papp skivor och blestra låter det inte roligt. Ganska pyssligt säger jag.

Kommentarer
Postat av: Louise

På Gina tricot :)

2011-07-02 @ 15:32:31
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0