Ledighet

Nu har jag slutat jobbet efter fyra veckor och mycket roligt har vi gjort men det ska bli skönt att sova länge och njuta av dagarna nu. Sista dagen satte vi en lapp på Uffe där det stod "sparka mig i rumpan tack!" men tyvärr blev vi avslöjade ganska fort. Vi fick också reda på vem som flyttat på våra lurar och bjöd in personen på en fika men han kom inte för han gick visst tidigt den dagen. Våran sista dag bjöd vi på chokladkaka som vi bakat och den blev godkänd. Nu ska jag ta ett glas vin och senare gå ner till visfestivalens sista dag, vi hörs i nästa uppdatering. Kram!

Kommentarer
Postat av: Tina

kul att du tittade in på min blogg! Hoppas få se mer av dig där söt.

skönt med ledigt=)hehe tycker synd om Uffe1

2011-07-17 @ 20:51:36
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/
Postat av: Emmas Artwork

sv: Den här gången så fanns det inte mycket hembakat på dom där faten inte! xD. Men annars så brukar jag väl baka lite ibland. Fast det blir väl mest kladdkaka och muffins, enklare saker :D



Hugs!

2011-07-21 @ 13:07:13
URL: http://emmasartwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0