Danmark

Det här inlägget är tidsinställt för just nu är jag påväg till Danmark med Annso och pappa på våran road trip! Imorgon ska vi gå på tivoli här i Köpenhamn och såklart vandra längs ströget och titta in i alla affärer och jag ska fota massor! Söndag ska vi sätta oss i bilen igen och åka mot Ullared för shopping och möjligtvis stanna på vägen för att köpa glass kanske bada eller om vi ser någon loppis. Sommarjobbs pengarna kommer brännas här, det är jag säker på ;). Som tur är rullar nya in på kontot på måndag, samma dag som vi ska gå på Ullared och även åka hemmåt. Nu menar jag förstårs shopping på GKs men det är väl och andra sidan det ända man gör i Ullared?

Kommentarer
Postat av: Annsofie

jätte fina bilder! :)

2011-07-22 @ 22:28:24
URL: http://misssofie.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0