Sagaform

Har ni sett vilka fina mönster dem har att erbjuda på Sagaform.se. Allihopa skulle passa super i mitt kök särskilt om det blåa mönstret byttes ut mot en grön färg, verkligen fina fast te saker har jag nyss fått jätte fina i julklapp.
Burkarna i svartvitt är nästan samma mönster som vi har som kakel dekorationer i köket och skulle funka bra till den svart vita tapeten. Sedan jag fick mina fina teer och "tehållare" så har jag blivit (teoman) ca 2-3 koppar om dagen :).
Äntligen ska jag börja plocka ner julgranen och alla små tomtar som börjar bli väldigt tråkiga och ivägen! julen är över.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina saker, skulle ju passa fin fint i erat kök :)

2011-01-08 @ 23:37:10
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0