Nyårs bilder

Hej nu är jag hemma från skolan och har håla i tre timmar så jag ska passa på att äta lunch om en stund men bloggandet kommer först ;). Några bilder som ett smakprov av när jag var i Västervik med nyår och systers födelsedag kommer här. Bild på Emelie och Jens på nyår när vi satt och åt den goda middagen innan vi gick ut för att smälla av 2010. Ann-sofies födelsedags smörgåstårta som Roger hade gjort själv, var verkligen jätte god och Annso hade tur som kunde äta upp resterna när jag åkt hem dagen efter på kvällen. Nu ska jag iväg och käka lite mat kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Det kommer nog bli jättebra ska du se! Vad är det som kan skita sig? Fina bilder!

2011-01-04 @ 17:17:09
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0