Funderingar

Godmorgon på er! Jag håller på att leta lite efter en ny soffa eftersom våran gamla är så nedsjunken så om man sätter sig på fel ställe så gör det ganska ont i ryggen efter ett tag. Den är iaf i brunt skinn och väldigt gammal så jag har spanat efter en grå tygsoffa från Ikea. Kanske en Ektorps för de har desutom rea nu, det jag retar mig på är bara att just det gråa tyget kostar 2500 kr mer än det vita.. Vill ha en grå! Jag ska fundera vidare och ge ett tips på en till snygg tre-sitssoffa Howard från Englesson som har avtagbar klädsel, det är ett stort plus att man kan byta lätt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Himla söt soffa! :)

2011-01-10 @ 11:38:26
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Längtar med till Friskis, och pengar! Så himla skönt att träna :)

2011-01-11 @ 13:12:18
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: Madelene

Köp det vita o färga grått...

2011-01-12 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0