Söndag

Hej alla bloggfantaster! Igår var det bara en sådan jätte bra dag, det mesta gick vägen och var roligt. Jag och Basse åkte till Ikano köpcenter efter en lång skön förmiddag med mycket vila, först var vi på Onoff och skulle lämna in min mobil men det var ingen idé eftersom det kostar 500 kr att skicka iväg den oavsätt om den inte går att laga. Eftersom jag hatar Onoff så gick jag till Telenor och beställde en ny mobil gratis med surf, xperia x8 så nu är jag nöjd! Bilderna idag säger inte så mycket om inlägget men jag är glad så då blir det mycket färg, me like!

Kommentarer
Postat av: Basse

tur att du hade en bra dag.. själv var den sådär.. jävla bilister :P

2011-02-13 @ 11:54:24
Postat av: Malin

Råkade se lite bilder igår från din kamera när jag visade Anton GT-filmen. Gu vad mycket god mat du ser ut att göra! Du borde ha ett superlångt matinlägg här på bloggen :)

2011-02-13 @ 13:06:27
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0