Dagen innan

Nu har jag kommit upp och hunnit gjort en ansiktsmask som luktar kille, bara för att Basse råkade spilla parfym i sin väska. Inget kom i min men allt här tycks lukta män men det försvinner väl snart, gott luktar det iaf.
Idag har jag lite att förbereda inför morgondagen som att damsuga, tvätta och baka lyckokakor med så budskap i.
Först ska jag ner till stan och låna lite böcker på bibloteket och även gå förbi H&M för att kolla in deras rea.
Är det någon som vet om presentkort går att använda på nätet? Jag vill beställa inredning till hemmet.

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv;tck så mkt ! är det jag som tagit dom så står det alltid på bilden. Men oftast så brukar jag se en fin bild någonstans då printar jag den bara så använder jag den när jag känner att den pasaar in, oftast brukar jag glöma bort då vart dom är ifrån men när jag vet så länkar jag självklart källan !:)

2011-12-30 @ 14:20:30
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0