Torsdag

Då har jag avslutat min torsdag som har varit rolig och jag har hunnit med ganska mycket ändå, bara en månad kvar tills min skräck tenta. Jag gick upp och pluggade ett tag innan jag gick ner till parken för att sola och träffa vännerna, hann precis hem igen och diska innan jag sprang iväg till träningen. Försöker komma igång nu så den här veckan har jag kört Afrodans, yoga på friskis plus lite styrketräning hemma med min app i mobilen. Basse lagade en god middag (smördegsinbakad oxfilé, bakpotatis och lök sås). Han måste ju bevisa att han har jobbat som kock i sommar ;)

Kommentarer
Postat av: Emmas Artwork

sv: Japp, denna ligger bara runt 1 km bort. Går fort och bra att gå dit :D



Hugs!

2011-08-05 @ 10:47:20
URL: http://emmasartwork.blogg.se/
Postat av: Nicki

haha de är bra att du kör med honom ;)



skönt att komma igång med träningen, skulle jag också behöva. Får ta några rundor i spåret tills jag köper ett nytt gymkort :)

Kramar

2011-08-06 @ 15:24:51
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0