Mona Svard

Nu i sommar har jag inte bloggat så mycket om inredning men nu till hösten kommer genast suget tillbaka. Hösten är inte här än tack och lov men det är nu jag har mer tid till att gå runt i butikerna och kolla runt, det är bara min ekonomi som skriker nej du borde inte;). Från Mona Svards hemsida har jag tittat på brickor som den här sommriga med blåbär eller den andra skärbrädan med blommotiv. Man kan även måla sitt eget motiv om man är duktig och har en skärbräda i trä. Sådana småsaker livar upp på något sett och det blir lite mer intressant att skära löken.

Kommentarer
Postat av: Basse

jo men går inte trycket sönder när man skär? :P

2011-08-08 @ 19:24:13
Postat av: Louise

SV: Tack! :) Ja det var jätte bra. Rekommenderar verkligen att köpa smycken därifrån :)

2011-08-08 @ 19:31:20
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/
Postat av: Annsofie

Åh skulle vara fint med en man målat själv :)

2011-08-08 @ 21:14:15
URL: http://misssofie.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0