Inspiration från Granit

Hej till en ny solig dag! Undrade just om hela resten av veckan skulle förbli grå men nu verkar det ha ändrats. Det var länge sedan jag lade upp något om inredning men i det här inlägget får det bli lite snygga saker från Granit.
Först ut har jag börjat gilla det lantliga temat och till de hör köksskåp som saknar dörrar, det krävs förstås lite ordning i skåpen. Förvaring är alltid bra och här hemma har vi två plast lådor med hjul som man kan rulla under sängen. Ljus har jag alltid älskat men här har vi ett tips på hur man kan ställa iordning dom för synens skull.

Kommentarer
Postat av: cecce

Ah...så snyggt!

Gillar granit! En sådan där sittbänk hade jag behövt!

Tack för tipset!



Kramar

2011-04-14 @ 14:15:52
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Emelie

idag har det ju varit as skönt ute :)

2011-04-15 @ 20:27:41
URL: http://mlij.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0