tråkig dag

Kära läsare, de som hänger i varje dag vilka det nu är hehe. även fast det är jätte soligt ute och att allt är jäkligt bra egentligen även fast jag saknar alla i Västervik så kan man bara känna sig utmattad och lite depp vissa dagar, lite konstigt är det allt eftersom man inte har någon bra anledning att sitta inne och sura. Jag kom bara att tänka på att det är väldigt få som pratar lika mycket med en även fast man flyttat. är bara 1,5 timme hit och endast 90 kr men ändå så är det inte mycket vänskap som håller i sig. Jag saknar alla mina vänner som jag brukade träffa varje dag förut faktiskt. Jag behöver nog röra på mig och skaka av mig alla dumma känslor men träningen är så fucking dyr här.. kostar 600 kr i månaden typ och det tror jag inte går men vad kan man annars göra. Jag klarar inte av att sitta här mer. Nu ska jag ut och cykla till universitetet, vad ska man annars göra när man är ledig och allt ;) saknar er..

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah ^^

Jo jag har faktiskt tänk på det där du annika om att hälsa på dig, jag och jens snackade lite och vi tänkte titta förbi på söndag om vi har tid så kan vi åka tidigt men jens var tvungen att tänka på det sa han, fast jag sa att basse jätte gärna ville träffa han ^^

2010-09-01 @ 13:54:13
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Emelie

naw annika pannika hade jag pengar skulle jag komma varje dag till dig!

Du förstår inte hur ensamt de är här hemma, jag har ingen att va med mer än annso.

Och jag saknar dig super duper mkt, det är inte samma sak att dricka kaffe utan dig. men när jag får pengar så ska jag komma så ofta jag kan.

men som sagt jens och jag pratar om att hälsa på snart :)

2010-09-01 @ 14:11:13
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Tack snälla du! :) Det är en grapefrukt :) Jomen, det kan vi nog göra. På eftermiddagen? Jag tycker med det är synd att det ska vara så himla dyrt att träna. Det är så kul att göra det med dig, och det känns så bra att röra på sig.

Tråkigt att din dag inte är så rolig, vissa dagar kan man ju verkligen känna sig deppig o dan. Hoppas att den blir bättre och att vi ses imorn :) Kramar

2010-09-01 @ 14:12:47
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Naima

Hej :D Hur har dagen gått idag ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

2010-09-01 @ 14:53:54
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: J O A N N A

Sv: Nu börjar jag träna på Step In (gym), där jag går på olika pass och sånt :)

2010-09-01 @ 18:27:03
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0