Nu är snart praktiken slut och jag kommer ...

100924_195844 (MMS)

Nu är snart praktiken slut och jag kommer komma in i mina vanliga blogg rutiner igen. Det ska ändå bli tråkigt för jag har fått så jätte mycket bra positiv kritik och barnen är ju helt underbara! I december kommer också pappas hus att säljas så det är väldigt blandade kännslor om allt. Som tur är så hjälper det att vara ledsen ett tag och sedan kommer man över det. Jag har ändå bott hela mitt liv i huset och det är många man delar minnen med. Ett minne är ju alla roliga fester, och ett annat är ju när man vägrade ha sin cykel hjälm på sig för att det var töntigt. Så derför kastade vi in den i en buske på tomten och cyklade iväg utan. Så jäkla sorgligt på något sätt att allt är slut och aldrig kommer tillbaka..


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, sånt är inte kul :( Jag hoppas du mår bättre snart :) Massor kramar

2010-09-29 @ 17:49:34
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Sofie

tycker med att de är sorgligt, om jag kunde skulle jag köpa huset. Känns helt sjukt att någon annan snart ska bo där och sova i mitt rum.

Tur att vi iaf har varandra för mig kommer du aldrig bli av med<3

2010-09-29 @ 19:41:31
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja kommer tänka på allt roligt vi har haft där inne, när jag åker förbi. Saknar den gammla tiden! När man inte behövde tänka på annat än att man skulle ha skoj :)

Saknar dig gumman!

2010-09-29 @ 19:46:01
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0