Mot Västervik

Idag drar vi med Kustpilen till Västervik och lördag beger vi oss sedan vidare mot Gamleby och Kleverna som Basses familjs stuga heter. Där ska det bli kräftskiva så jag får underhållas med att smutta på några klor. Ända delen på kräftan som är god hehe. Jag håller nu på att plugga för fullt med att läsa ut boken Genus som är intressant. Idag blir det lite försenade bilder från våran inflyttnings kräftskiva med eftersom ni inte fått sett dom är, typ en månad sent.
Jag ska nog försöka blogga under helgen både från mobilen och från någon annans dator :P. Så jäkla skönt att jag är ledig idag men har ändå fullt upp så ska försöka hinna plugga 4 timmar idag iaf med boken och min intervju. Jag har sett en underbar kappa från H&Ms nya katalog för 400 kr. Den finns i blå, grå och svart tror jag och vill ju verkligen ha en kappa. Vad tycker ni om den ni som sett den? Ska sticka en snygg halsduk till yippi kommer bli snyggt!

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV! tack =)

2010-09-10 @ 16:42:18
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0