Mot hallen

Hallen är ju faktiskt den första platsen man möter när man går in i en bostad så därför borde den piffas till lite extra och få mer uppmärksamhet än nu. Tänk på krokar hyllor och förvarings ställen så att skräpet inte syns för allmänheten. På Ikea köpte jag en smart korg för nycklar, busskort m.m som passar så bra i hallen. Tänk på en helkroppsspegel som sitter i hallen eller innanför en dörr som vi har nu. Belysningen i hallen ska passa till utformningen ex om det är en långsmal/kort hall. Ett liten tips är att ha en förvarings hylla ovanför ytterdörren som inte tar någon plats, viktigast är att rensa ut alla jackor och skor som inte hör till säsongen nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo hon sa att hon höll på med en till dig tror jag :)

men jag har gjort minm head själv, fast annso hjälpte mig att sätta dit den :D

2010-09-25 @ 18:43:05
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Emelie

har du satt upp det där hemma ?

kan du inte ta kort på det och lägga upp?

2010-09-25 @ 18:50:59
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0