Kameran är tillbaka

Nu är äntligen kameran tillbaka på sin rätta plats så ett tag fram över kommer det ploppa upp lite bilder som jag ville lägga upp bara att jag glömt kameran hos mamma i Västervik. Idag fyller också finaste Malin år (Ce coir som blogg namn) så vi ska ses kl 16.00 och ta en födelsedags fika. Såklart så blir hon bjuden!
Idag var vi ute kl 11 på en söndag för att gå och rösta i valet. Har nog inte varit ute så tidigt på länge hehe men det gick bra men gjorde lite fel först eftersom det var min röstnings debut. Vi har också tvätten idag plus ett enormt diskberg som kom till när mamma, Annso och Robban var här och grillade igår. Men måste säga att det var värt det, på menyn stod det bacon lindade kycklingspett, fläskfilé, ris, bea-sås och till efterätt bananasplit.
Dagens bilder består av Malins och min långpromenad och min super brunch. Ni måste bara prova den.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack, ja du sörja :(

2010-09-19 @ 17:05:03
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Malin

Så himla fin dag idag! Tack snälla för lunchen, presenterna och för sällskapet :D Massor kramar

2010-09-19 @ 22:20:10
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Madelene

Maten ser fantastiskt god ut! Påminner om mina frukostar....

2010-09-20 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0