1,5 år tillsammans

Idag firade jag och Basse 1,5 år tillsammans och båda kom fram till att det kändes som om vi känt varandra hela livet. Det känns verkligen som om jag alltid har haft honom att luta mig mot och som alltid har stöttat mig när jag har fått små panik utbrott som ex första dagen jag började skolan och gick fel. perfekt är också att jag vet att han tror på mig för alltid också. Det blev altså middag på Hamlet och skulle blivit bio men filmen Salt gick inte idag så vi ska nog se den på lördag. Igår fick jag/vi äntligen Band hero som Basse köpt och gud så roliga låtar. Allt från spice girls till moderna pop och rock låtar som går nu. Vi ska nog spela lite ikväll med för det var riktigt nice! Imorgon ska jag sova i Västervik och ons, tor i Södra vi. Det blir lugnt mycket billigare än att jag ska pendla mellan Linköping och det lilla samhället varje dag. Nu blir det mys  ♥

Kommentarer
Postat av: Basse

Älskar dig så sjukt mkt, puss på dig bunny!

2010-09-20 @ 21:28:39
Postat av: Annsofie

söta ni är, grattis till 1,5års dagen! kramis :)

2010-09-20 @ 21:37:13
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis till er! Vad härligt! :)

2010-09-21 @ 08:21:23
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0