vad är inne och vad kan vi lika gärna strunta i?

Nu har jag läst en del om trendspaning med Stefan Nilsson och har full koll (nästan) som jag delar med mig av. ;)
  • Humor i inredningen är såklart inne och vi ser det lite överallt, lek med färg och mönster så kommer vi långt
  • Ugglor och olika djur har setts i flera inredningstidningar och jag har börjat gilla glas fåglarna väldigt mycket
  • Om vi går till färgerna igen så diggar vi 1950 talets pastell färger både i inredning och make up
  • Barn rum börjar mer och mer få en mer "vuxen" inredning med mer ordning och mys stämning
  • men i barnrummen är det fortfarande lekfullt och även det övriga rummet. Vuxna vågar mer med olika tyger
  • Småvarianter av dessa klassiska vuxen möbler tror Stefan att vi kommer att se mycket framöver så satsa
  • Även i inredningen så är ekologiskt en stor grej och miljövänliga möbler  och material vill vi ha ännu mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0