Tipsa

Tipset är om två lite olika saker, det är ju söndag så man får ta vad man har ;). Men jag tycker att ni ska kolla in dom ifall ni inte gjort det. Första saker är kläden från H & M för det finns väldigt mycket bra saker under 100 lappen och de som jag gillar har jag samlat ihop till ett kollage. Förra veckan hittade jag också en jätte snygg bolero för endast 50 kr, shoppa på rean och gör det mer till en sport. Jag känner mig så bra när jag hittat något till bra pris.
Mitt andra tips är om en film som jag sett nydligen, nämligen Iron Man 2 som är en bra action film om en amerikansk superhjälte. Filmen äe från 2010 och det är en uppföljare från Iron Man 1 från 2008. Snubben som är Iron Man vill inte dela ut information om sin nya teknologi för allmänheten ifall den kommer i fel händer. Skådisarna är b.l.a: Robert Downey Jr, Gwyneth Paltrow, Don Cheadle, Scarlett Johansson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0