Så blev det fredag

Idag så kom Oriflame paketet hem så jag gick i regnet till Ica för att hämta det. Allas saker var med i paketet den här gången och jag hade beställt en klick it mascara. På ena sidan är det vanlig svart mascara och på andra sidan är det en blå aliner. Senare kan man även köpa till sedan ifall man vill byta och ha läppglans på ena sidan.

Min Goodie bag kom även hem idag, blev verkligen en liten överraskningspresent på Torsdagskvällen och det behövdes med. Den innehöll en Nivea soft body and face creme som är väldigt fuktighetsgivande och innehåller vitamin E. Jag fick också en Lumene med vitamin C, altså en Day creme som jag verkligen gillade och vill ha.
Klockan 10.00 idag ska jag åka bort till Nygatan 20 och få min manikyr som presentkortet från Cosmopolitan lovade. För 250 kronor så rensar de altså ur under naglarna och drar över ett bas lack. Blir intressant över att se resultatet.

Kommentarer
Postat av: sofie

fredag :S har jag missat en dag?

Var mascaran bra då? funderar på att beställa en liknande om det fanns svart :)

Kul med goodiebagen, båda dom där krämerna är jätte bra :)

En STOR puss och kram

2010-10-07 @ 21:22:33
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: FATMA | underhållning

Har du sett filmen When In Rome? Eller kanske är det en film du vill se? :)

2010-10-08 @ 17:20:06
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: hehe nej jag lämnade in den på expert :P

2010-10-08 @ 17:43:33
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0