Overkligt

Jag hörde just en av dina låtar, bara för att få höra din röst. Du sa något om att kämpa och hålla huvudet högt. Vissa dagar går det bara inte, vissa dagar ramlar man bara ihop och går sönder. Jag förstår inte riktigt hur allt ska gå till nu, hur allt ska fortsätta. Varför kan vi inte bara dra tillbaka tiden tills när vi var små och satt hemma och bakade för vi skulle snart få gäster och du råkade nysa på bullarna. Nu när det är Halloween också påminns jag av att vi gick runt i våra fina dräkter och ropade bus eller godis, det var ju alltid vi fyra som gjorde det varje år. Alla dessa minnen kommer för alltid att finnas kvar tryggt bevarat i mitt hjärta, du kommer alltid saknas. Jag önskar bara att vi skulle ha träffats oftare för jag ville verkligen det. Jag saknar dig så mycket Markus kan inte förstå att du är borta, en ända lång mardröm..

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, stackars liten :( Säg till om du vill gå ut och gå någon dag, prata om det eller bara vara, finns ju på kort avstånd. Varma kramar

2010-10-27 @ 14:23:46
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Emeliee

jag lyssnade med på en av hans låtar förut idag :(

2010-10-27 @ 18:44:25
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tråkig och tråkig ska jag inte direkt säga kanske. Men en av dom ''tråkigaste'' skräckfilmer som jag har sätt, den va inte läskig om man säger så :) Okej haha vad kul att du tycker den va läslig då ;)

2010-10-27 @ 23:18:37
URL: http://annaradh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch jag beklagar :(



Jaa vi tar vara på årsdagen, förlovningsdagen och såklart bröllopsdagen :D



2010-10-28 @ 07:29:03
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Roger

Idag har det varit ovanligt jobbigt. Suttit med begravningsprogrammet. Vill ju att det skall bli fint, men då måste man tänka på allt som skall hända. Hur ska vi orka den dagen fattar jag inte. Kram på dig!!

2010-10-29 @ 11:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0