Ikea

Igår åkte vi till Ikea Anton, Malin, Basse och jag. Dom har visst redan fått in vissa jul saker lite smått och en del saker fick vi allt med hem som ja visar senare. På nätet har jag även kollat in en del snygga lampor från Mio som jag kan rekommendera ifall ni söker en lampa. Finns en bra hemsida som jag tycker att ni ska gå in på ifall ni vill göra om ert hem och få se innan hur det ska se ut. Jag förstod inte riktigt sidan men lyckades till slut göra mig ett hus. Någon annan kanske förstår den bättre? www.roomle.com man bygger altså först huset med skala och allt, sedan kan man dra in olika inredningsmöbler i huset och bestämma storlek m.m på allt. Lite the sims aktigt låter det som. De visar innan med olika video klipp hur man gör och kommer igång så titta där innan så förstår man nog bäst. Sidan rekommenderades av Metro.se men jag har även prövat sidan själv och vet inte riktigt vad jag tyckte om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0