fyra frågor

Snällaste Malin skickade mig fyra frågor att svara på.

Fyra saker jag har gjort idag:

Gjort ännu en fråga från min tråkiga hemtenta

Gråtit en skvätt över gamla minnen

Ätit rost macka med salami på

Läst lite i min bok ”Dubbla slag”

Fyra saker som jag längtar efter:

Julen

Tills Annso och Emelie kommer hit

Helg

sova

Fyra saker på önskelistan:

En rolig bok med massa hemma pyssel

Smycken

Presentkort

En mascara

Fyra tv-program jag tittar på:

New York fruar, topmodel, halv åtta hos mig och ensam mamma söker

Fyra saker som jag avskyr:

Kyla

Döden

Att ha tråkigt

Bädda sängen

Fyra perosner att skicka vidare frågorna till:

Emelie

Nicki

Em

Madelene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0