Tickande bomb

Det är så jobbigt nu när man går och väntar på att provresultatet ska skickas ut, kan knappt tänka på något annat. Antingen så kommer man att hoppa av glädje eller kasta saker av besvikelse, hatar att vänta på prov!
När jag kom hem nyss vid lunch tid så väntade en rolig överraskning, Basse hade nämligen lagat mat, tänt ljus m.m. Fläskfilé i en otroligt god gräddsås, åå vad man kan älska någon lite extra vissa dagar. Vin blev drycken till så tack för en god lunch. Jag tänkte lägga in lite bilder från våran utflykt för ett tag sen när det var en solig höstdag. Vi lade ner en filt och varm choklad och gick upp till "utkiksberget" som vi kallar det, berget ligger ett kvarter upp och har en jätte fin utsikt över Linköping. Det traskade också runt en liten katt där uppe som gärna ville bli klappad och få en slurk choklad. Han var så söt! Jag har blivit helt kär i katter och vill gärna ha en från katthemmet i Västervik!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilken härlig utsikt!

2010-11-15 @ 16:14:05
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vad gullig han är. Haha snällt att han lagade lunch till dig. Super gulligt. han vet hur en pojkvän ska va han ^^

2010-11-15 @ 22:57:42
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Emelie

nej hon har ej ringt tillbaka till mig än så vet ej när jag ska börja :)

2010-11-16 @ 19:55:54
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0