Söndag

Det suger verkligen att jag inte kunde följa med basse och hans familj utomlands.. har mycket i skolan då och hela tiden känner man emellanåt att skit i det för en vecka och åk med och sola lite och gratta hans föräldrar som fyller år men det funkar ju inte riktigt så. Jag kommer helt enkelt att missa en massa grupparbeten som blir svåra att ta igen sedan eftersom jag måste göra om två veckor samtidigt som jag har annat, jätte tråkigt så nu får jag sitta här själv istället i den lilla lägenheten omringad av plugg böcker. Jag har inte svårt för att ta mig tid till att plugga det är mer instruktionerna för hur man ska göra som är lite svåra eftersom allt står med akademiskt språk. Man får försöka lista ut vad alla ord betyder och vad dom menar, jag är nog inte gjord för högskola.. Men om man vill nå sitt mål så finns det ju inget val nästan. Vad ska ni göra den här tråkigt gråa söndagen? Jag måste nog tvätta och kanske plugga lite.

Kommentarer
Postat av: felicia

Vad tråkigt att du inte kunde följa med. jag har varit i samma situation, där jag valt att prioritera skolan, och det är ändå ganska klokt tycker jag.



Klänningen är från asos!

2010-11-21 @ 15:45:42
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi får pigga upp varandra i det grå vädret nån dag :) Fika, plugga, baka eller nåt. Så blir det inte så ensamt heller :) Kramar

2010-11-21 @ 16:02:05
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tråkigt att du inte kan åka med.Ska se till att Bazze köper många tröst presenter till dig =)

Kramar

2010-11-21 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0