Hus och Hem

Nu har jag tittat på hus och hems hemsida igen och av att se på massor av bilder från andras hem så vill man mixtra om hos sig själv också. De nya neutrala färgerna finns överallt och jag måste erkänna att jag inte riktigt hittat modellen av mitt eget dröm hem än. Stilen med färger i en dämpad ton nästan lite smutsig med jordiga toner gillar jag och särskilt den bruna färgen. Den gillar jag även på make up, klädesplagg och på tapeten på bilden nedan. Många brukar även ha lister och väggar i samma färg istället för en enbart vit list och även det är snyggt och ger mer färg till väggen på något sätt. Mitt mål är att hitta en snygg soffa och jag har redan hittat en på Ikea som ni får se en annan gång. Ytorna i hemmet ska vara lugna, jämna och matta och just det gillar jag även som på bilden med en del inslag av färg men inte förmycket, då lägger man märke till det desto mer.

 







Kommentarer
Postat av: Emelie

nej precis, det e ju lite synd du får passa på att träna medans du e här

2010-11-09 @ 12:29:24
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe bra skrivet annika pannika :)

2010-11-10 @ 11:53:41
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0