Hemtex/Ljusexperten

Idag har jag kollat in olika inredningsprylar från ljusexperten och Hemtex, när jag var på Ljusexperten förra veckan så såg jag en likadan "pinn ljusstake" som jag köpte på myrornas bara att den kostade ett par 100 lappar mer än när jag köpte den liknande på myrornas. Jag gillar också de här kvistarna med belysning för 119 kr, dom skulle passa perfekt i den stora glas vasen i hallen då blir det nog lite mer jul stämning på något vis. Ljus och jul hör ju ihop;)
Från hemtex gillar jag starkt den runda prydnadskudden för 149 kr, fin färg med men jag har även sett dom på H&M home och där har de även lila och lite olika färger. priset vet jag inte om det är annorlunda. Jag har blivit intresserad av plast blommor bara för att jag aldrig kommer ihåg att vattna själv. Vissa blommor är så fina men svåra att ta hand om så då kan det ju passa super bara de inte ser för plastigt ut. Ha en bra snöig dag för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0