Farsdag bilder

Förra söndagen kom altså pappa och Annso hit för att fira farsdag lite, pappa bjöd på lunch inne på chili som en bra start på dagen och sedan gick vi in på Servera och tittade en stund. Jag drogs till inredningen och de fina tavlorna i glas här på en bild, fejk tårtorna såg verkliga ut så jag var tvungen att knäppa dom på bild också ;). Dagen gick ganska fort och vi åkte hem till mig sedan och fikade på mjuk pepparkaka (typ som sockerkaka) som jag bakat men det var svårt att få den att lossna ur formen så den smulade lite, då fick han sin lilla present också.
Idag så ska jag en liten sväng till skolan och funderar starkt på att cykla även fast det är helt vitt på marken, Jag går ut så märker jag om det är cykelvänligt eller inte. Basse och jag har börjat se på House och är på sista avsnittet på första sesången, ganska bra men det händer ju nästan samma saker i varje avsnitt..

Kommentarer
Postat av: Malin

Söta presenterna var! :)

2010-11-19 @ 10:26:01
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0