Det verkliga livet

Här kommer ett bra bok tips om en bok jag nyss börjat i men känslan är att den är väldigt bra, så den vill jag tipsa er om att låna. Den är skriven av Hanne - Vibeke Holst och beskrivs som intelligent underhållning av arbetarbladet. Ett ev mina intressen är ju att gå och köpa begagnade böcker på ex Myrornas och där hittade jag även den här boken.
Den handlar om Therese Skårub som är en gravid tv-journalist, när hon blir gravid flyttar hon ihop med Paul som är pappan till barnet men ändå verkar det inte som att hon är riktigt kär i honom. Therese tänker att är det här det verkliga livet? eller är det arbetet och karriären? Det här är andra boken av tre i denna serie men jag har inte läst boken innan, första boken heter ialafall Thereses tillstånd. Riktigt underhållande och man kommer snabbt in i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0