Solning

Idag kära bloggläsare blev det årets första tur på solarium. Jag är inte ett fan av solarium egentligen utan håller mig hellre till naturens krafter haha men snart är det ju faktiskt dags för studenten så ett undantag får det bli. Först måste man ju gå igenom den läskigaste källaren på Viborgsgatan för att komma till solen men som tur är hade jag mina två bästa kompanjoner med mig Emelie och Annso som också hatar källaren så Robert vår riddare fick följa med ner.
Så jäkla skönt att det bara är 6 veckor kvar tills studenten och jag orkar inte stressa mer så försöker bara ta alla arbeten och prov som det kommer, man måste ju hinna njuta lite av livet också. Basse och jag har iaf fått lägenheten i Linköping nu så på onsdag ska vi åka och kolla på den även fast den redan är vår så vi kan ändra oss om vi vill. På fredag åker vi på en sista klassresa till Göteborg och det ska verkligen bli jätte kul!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad kul att ni fått lägenheten! :D

2010-05-04 @ 08:59:09
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Basse

Hoppas ni får det roligt i göteborg älsk! puss D

2010-05-05 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0