Lägenheten

Yes nu är den vår! Så jäkla snyggt och mysig allt var perfekt för oss. En gullig etta på 39 kvadrat men ändå inte jätte liten eftersom köket var hyfsat stort. Så nu flyttar vi den 1 augusti. Om vi vill ha den i Juli så får vi tydligen men det måste tänkas igenom, vi får även dom möblerna som hon hade om vi vill men man måste ju kolla igenom vad man har redan och så först. Jag blev verkligen jätte glad för att den var så fin så att jag inte kunde sluta le förens vi kom ut ur lägenheten. Så jätte kul nu att gå in på hemtex och massa inrednings affärer! Alla bussförbindelser går bra med
är så nervös inför mitt nationella prov i svenska eftersom alla andra redan gjort de. Jag kommer svettas och prata jätte snabbt känns det som, blä kan inte alla bara hålla för öronen när ja pratar. Hatar verkligen att prata inför klassen och man börjar verkligen tvivla på sig själv, jag får inte flytta upp de bara utan måste få det gjort.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jaa, den var riktigt fin faktiskt :) Hur var din? :)



Så underbart kul att ni har fått lägenheten! Så glad för er skull :)



Trist med redovisningen :( Jag avskyr också att prata inför folk. Det är läskigt och väldigt nervöst. Jag håller tummarna för att det kommer gå bra :) De flesta märker ju inte att man är nervös, mest bara en själv som gör det. Jag tror att det kommer gå finfint :)

2010-05-06 @ 18:41:45
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0