dubbel prov

Hej kära läsare, idag har jag haft fullt upp med två prov i skolan. Ett Svenska prov och ett läsförståelse i Engelska b
som är jätte svårt, hoppas verkligen jag lyckas med detta. Nu är det iaf gjort så en klump har lättat från min mage haha. Jag har också varit jätte glad för idag har jag och Basse varit tillsammans i 1 år och 2 månader och det känns såå bra, jag fick även en snygg sjal av honom när han kom hem nyklippt och fin. Så jäkla varmt det är ute idag typ 20 grader och det är så skönt, inte konstigt att alla fiskespön har tagit slut på Ö&B. I helgen på lördag har vi tänkt att dra med oss Annso och Robban på en trip ut till Basses stuga för att fiska och grilla lite. Det är även där vi planerar midsommar så någon som vill hänga med? Det finns ju faktiskt typ 11 sovplatser så det kommer bli kanon, de längtar jag efter nästan lika mycket som studenten. Jag vill också ha massa kläder från H&M och Oriflame får visa sen någon gång.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jag håller med! Men den var envis och ville inte släppa taget alltför fort. De är luriga de där förkylningarna. Vad skönt att du slapp ha din länge med :) Så tråkigt att vara förkyld när det är så fint väder. Jag håller med, oliver är mums!



Jag och Anton hänger gärna med på midsommar, men tror de redan har snackat om det :) Gu vad god er mat såg ut! Hasselbackspotatis är verkligen gott. Kram

2010-05-21 @ 10:30:04
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0