Dear John

Fy fan så bra den filmen är, jag kan se den 1000 gånger och den är verkligen min favorit. Ni som inte sett den måste verkligen se den. Så sorglig och verklig, igår såg jag den med mamma men har sett den en gång innan och jag känner på mig att de inte var sista gången jag såg den. Skådisarna gillar ja verkligen med särskilt Amanda. Nu hela dagen roar jag mig med att hitta alla soundtracks i filmen, så bra låtar! jag sov altså över hos mamma igår för det är så ensamt att sova i huset själv när ingen är hemma.. Basse är ju i Tyskland. Det var mysigt med att va hos mamma lite och jag har faktiskt saknat henne för det blir inte på samma sätt när man bara är där och hälsar på ibland som att bo där. Det är inte jätte långt heller tills ja flyttar ännu längre bort, Linköping men det ska bli spännande och roligt att "ha sitt eget". Pappa ska ju ändå sälja huset så någonstans måste jag ju bo hehe. Ha en bra helg alla student bal folk ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jättemysigt att du kom hit o sov över. Välkommen tillbaka många gånger!

2010-05-30 @ 22:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0