Väska

Tog en sväng på stan efter skolan för att leta efter min älskade väska som jag sett på Åhlens men tyvärr var den redan slut. Jag hittade en annan fin istället som var lite större och är hur nöjd som helst över den! Jag har alltid problem med att välja väska för den måste vara lite speciell, den här var inte så dyr heller typ 400 kr kostade den.
I Stockholm så har Åhlens till och med vunnit i mode diamanten för sina väskor som kvinnor har röstat fram, dessutom är det andra året i rad nu på Modette.se och det har varit en  undersökning där 1100 tjejer i åldrarna 18-35 över hela landet har fått tycka till om svenska butikskedjor i 16 olika kategorier.
På H&M köpte jag också fondation, svampar och rouge borste, bara bra och ja saker idag för att kompensera en tråkig skoldag. Ikväll blir det body pump och plugg, ser inte fram emot de sista. Tyck gärna till om den!

Kommentarer
Postat av: Malin

Den var fin! :)

2010-03-08 @ 20:32:22
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Madelene

Snygg! Kul att du hittade en

2010-03-08 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0