Tjej kväll

Igår var vi på tjej kvällen och rusade runt bland alla kläd kåta människor. Alltid mysigt att trängas lite, otur bara att jag inte fått pengar än för det var många fynd som jag missade igår. Massa snygga linnen, tröjor och byxor, det är väldigt skön stämning när man går runt där bland kläder, dricka och godisskålar. På vero moda fanns det även levande skyltdockor som var jätte läskiga när man kom på att det var människor som satt där. Såg också modevisning. Vi stannade inte så länge för efteråt gick vi hem till mamma och kollade in hennes nyrenoverade lägenhet, väldigt snygga tapeter och jag älskade badrummet som är helt nytt. Hon hade allt blivit brun från sin vecka på Mallorca och det gör bara så att jag längtar dit ännu mer! Annso fick smycken av Mallorca pärlor och jag fick en fin ring och 200 kr i euro. Om två veckor åker vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0