Student

Vilken bra dag det är idag! Det bästa var att student mössan har kommit, ni ska få bild på den och min student penna kom också som man ska skriva i inuti typ alla i klassens namn vill jag ha men det fixar vi precis innan när det är dags. Nu väntar jag bara på mjukis byxorna som var mörk blå med texten student 2010 på sidan, det kommer bli jätte snyggt så längtar verkligen nu! Dagen blev mycket roligare efter att vi hämtat mössorna och jag provade så fort jag kom hem men den kanske kändes lite tajt jag vet inte. Jag får ha den på mig så att den plängs ut eller nåt haha.
Ikväll ska jag laga en sweet sour maträtt av fläskfilé, olika grönsaker och ris,en stor sallad med så hoppas att det blir jätte gott och att alla kommer älska den! Om ni har tråkigt någon dag kan jag rekommendera att börja spela på spela.se, roligaste spelet är 5-dice och man träffar samtidigt många roliga personer att prata med och spela emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0