Remember me

Igår var vi på premiären av "Remember me" med Robert Pattinson och Emelie de Ravin, Pierce Brosnan och flera.
En romantisk drama, mest tycker jag att det var drama. Robert Pattinson var i huvudrollen och spelade en bror som verkligen brydde sig om sin lillasyster! Hans lillasyster blev mobbad i skolan av dom elaka tjejerna i klassen som b.l.a. klippte av hennes hår. Dom hade även en pappa som inte verkade bry sig om dom i början men i slutet försökte han att ta sitt ansvar. En bra film och jag ska inte avslöja slutet men allt kom så plötsligt tyckte jag, förstod först inte vad som hände riktigt. I Västervikstidningen kallar dom den "Den märkligaste filmen jag sett iår." Dom skriver också att Robert Pattinson inte kunde tänka på annat i filmen än att fundera ut vinklar så att han ser så snygg ut som möjligt. "Ta om scenen, jag var inte tillräckligt snygg" Enligt mig så verkar det som att tidningen var med när dom spelade in filmen eftersom dom verkar veta exakt hur han är och beter sig.. Se den! **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0