Promenad på gränsö

Hårfärgningen blev bra men det blir ju aldrig som på förpackningen eftersom att jag hade blondare hår än på bilderna innan. Nu är det mer askblond med blondare slingor och jag är ganska nöjd med förändringen, känns alltid kul att göra någon ändring med färg även fast man har samma frisyr som innan. Tack Annso för bra resultat.
Basse och jag åkte ut till Gränsö och promenerade lite på dagen i det fina vädret. När vi kom dit insåg vi båda att vi hade valt helt fel skor, för det är fortfarande snöigt på stigarna i skogen. En fin runda iaf och vi fick även se några jätter som var ute, jag tog massor av bilder så några av dom kommer jag att lägga upp. Helt perfekt dag för efter promenaden åkte vi hem så jag hann med lite plugg och att göra oss iordning innan vi gick ner till Gusto och käkade. Har alltid viljat äta där för det ser så mysigt ut, maten var jätte god och till efterätt åt vi sorbet. Det lär bli fler gånger

Kommentarer
Postat av: Malin

En av mina vänner jobbar på Gusto, jag tror att hon är kvar där. Så är inte förvånad över att det var god mat ;) Dock har jag aldrig käkat där. Måste göras.

2010-03-22 @ 11:32:02
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0