Lugn Fredag, party imorgon

Jo vad händer ikväll? förmodligen blir det en lugn kväll och vila upp sig för imorgon. Syster och jag funderar på ett film maraton ikväll och läsa klart min Glamour tidning, jätte skönt att det kom en till tidning eftersom jag beställde typ 10 nummer, jag vet inte hur många jag fått nu men alltid kul att beställa några och kunna byta tidning sen ett tag. En fin present får man ju oftast också på köpet. Blir väldigt sugen på nya kläder när man läser den men sen kommer man på att pengarna behöver sparas. Imorgon blir det födelsedags party med mat, öl spel innan Palladium! Kommer att bli riktigt kul men synd bara att inte alla ville komma, dom i stan tycker man ju iaf att dom kan komma eftersom jag bara fyller år en gång om året. Aja hoppas väl att dom kan hitta på något annat kul för mina party hattar kan dom iaf inte toppa! Nu ska jag spela lite Frizzle Fraz så ha det bra så hörs vi imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0