Hårfärgning

Hej alla som följer bloggen! Just nu sitter jag och väntar på att färgen i mitt hår ska bli klar, Annso har färgat och jag hoppas att det blir bra för jag är faktiskt inte så orolig. Färgen kommer göra mitt hår lite jämnare förhoppningsvis och sedan lite snygga slingor. Just nu är jag i fasen där håret har börjat svida aj aj men ska skölja bort det om 10 min. Ni får se en bild senare på resultatet för det kommer ta ett tag med slingor och torka håret och massa. Jag måste erkänna att det var typ 1 år sedan jag färgade håret sist men aja de växer långsamt, på tisdag blir det även klippning.
Idag har Basse och jag ett år!! Känns så bra så ikväll ska vi gå ut och käka för att fira och om bara två veckor drar vi även till Mallorca. Jag längtar så jätte mycket! Mamma är där nu och kommer hem på tisdag och hon sa att hon hade bränt sig lite i solen även fast det inte är så jätte varmt. Nu ska ja se klart "teen mum" innan färgen ska tas bort.
Innan färgning

Kommentarer
Postat av: Basse

GRATTIS TILL OSS! :D puss på dig, älskar dig!!!

2010-03-20 @ 15:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0