Grill debut

Ännu ett sommarjobb idag som jag har lämnat in ansökan till "vikarie i äldreomsorgen" hoppas bara att jag får något, har skickat in till 10 jobb nu och jag skrev dessutom att jag kunde jobba både kvällar och dagar, nätter med om det behövs. Vad gör man liksom om man inte får något, att stanna i stan och leva på föräldrar hela sommaren är inte så roligt. Grill debut ikväll med för Basse skulle fixa maten, fläskfile, sallad och hasselbacks potatis till. Super gott! Den godaste doften som finns är verkligen kött i marinad som håller på att grillas. Så mysigt med när allt är helt svart ute och jätte stjärnklart så står man bara där och värmer sig, tittar på stjärnorna och pussar på sin älskling. I den stunden kan inte livet bli mycket bättre! Ikväll blir det att boka en resa med till Malliorca 10 april, jag har varit sugen så länge nu och även om det inte är stek hett där så vill jag bara komma bort ett tag och inte tänka på skolan.

Kommentarer
Postat av: sofie

tackar sötis :)

2010-03-12 @ 15:49:08
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0