Tre dagar tills studenten!

Alla i min närhet har gott omkring och bara prasslat idag och jag får inte veta nåt.. Basse var hemma och var sjuk men så när jag kom hem från skolan så var han tydligen nere på stan. Jag är så nervös och förväntansfull och vill bara springa och leta igenom hela huset eller muta Annso med mina Scons så att hon berättar nåt, Är så jobbigt att vara den som inte vet någonting. Nu är alla sommarskorna framtagna från garderoben (nästan iaf) och bara för det använde jag svarta pumps idag vilket inte var så smart. Mina hälar är fulla av vätskefyllda blåsor som spricker och äcklar sig, ändå har jag bara gått till skolan idag med dom. Helt sjukt hur ska detta gå med klackar på studenten..
Nyss så fick jag mitt Oriflame paket! Det är så kul att få hem något även om jag beställt det till mig själv och andra. Nu har jag massa bra nya produkter att använda. Ni får även se en bild på lägenheten från utsidan idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Aj aj aj med blåsor :s Jag hoppas att det blir bättre. Åh vad fint ni har det vid lägenheten! Ska bli spännande att se sen hur den ser ut inuti :) Väldigt fina skor du har! kram

2010-06-15 @ 13:56:46
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0