Rensa skräp

Idag har det inte hänt särskilt mycket förutom att jag, Annso och Robert har varit och kollat runt i lite affärer som Karlssons och Rusta. Jag hittade en del "vill ha" saker som en badrums matta som var enkel och rund med som passar bra i ett litet badrum och lite tillbehör som en tvättkorg som var stor bra för bara 99 kr. Jag kanske borde passa på nu när jag får pengar men får se. När vi kom hem igen höll pappa på att rensa upp massor av porslin och gamla saker ur källaren eftersom han ska flytta och jag med. Jag hittade en söt porslins servis, Te muggar och andra glas. Man vill inte ha förmycket skräp heller utan jag tänker bara på vad som verkligen behövs. Jag är även väldigt kräsen så det får inte vara massa använt skräp hehe. Man tjänar på att plocka runt lite och slänga saker, hittade ett armband som är från Mallorca som passar bra med klockan från mormor och halsbandet från Guldfynd.

Kommentarer
Postat av: Basse

Jag har nog med mig skräp till oss båda när vi ska flytta sen ;) puss

2010-06-29 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0