Oriflame

Nu har jag gjort min nya beställning till Oriflame och för min del blev det ett par solbrillor och så fick jag extra pris på några produkter som jag inte kunde motstå. Det blev en body creme, shampo och ansiktsmast på tub och allt var med tropical frute doft så jag hoppas att det luktar riktigt gott nu, jag har inte hunnit använda den jag köpte innan men får ta och göra det någon dag. Har fullt upp med min body shimmer creme som jag fick gratis sist och den är jag väldigt nöjd med. En del skimmer krämer kan ju vara så jobbigt glittrande men den här är perfekt.
Idag så har jag bara haft Idrott och Svenska, var mest betyg snack och fika med en massa kakor (i svenskan då), vi kan ju inte käka kokor på idrotten :P Roligt var det iaf och vi vann frågesporten Fannie, Emelie och jag. Efter skolan hängde jag med Emelie hem ett tag och så gick vi bort till Annso för kaffe. Gud jag kommer sakna våran kaffe stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0