Måndag

Idag kära läsare så har jag varit i Gamleby och fått en massa information om sommarjobbet. Det var ganska tråkigt att bara sitta där och lyssna men lärorikt med, gud så mycket papper som måste fyllas i och skrivas på. Jag tror att det här var fjärde gången som jag skrev på tystnadsplikt pappret (suck). När vi fick 20 min rast så pratades det bara och bröllopet i lördags som jag är så trött på. Blev trött innan det ens hade varit men nu är det ju över iaf.
Några smarta tips att få bort finnar läste jag om i Cosmopolitan och det funkade innan studenten med hehe alltid bra med tips: ät mycket broccoli och B vitamin, Lägg tandkräm på blemman innan du ska sova, låt en punktbehandlade produkt som innehåller svavel och zinkoxid fixa jobbet och använd en concealer på din "prick" med lite puder över. Nu ska ni få se en del av student presenterna som jag fick i fredags.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jaa, absolut! Både för fest och vardag :)

P.s Den där boken var ju helt underbar, måste köpa mig en när jag får pengar :)

2010-06-21 @ 15:42:57
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Malin

Svar: Jaa, det var lite annorlunda :) Åh, trist ju. Men nu kan du allt inför jobbet? :)

2010-06-22 @ 21:40:32
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0