Lördag

Anton och Malin stannade kvar ett bra tag på lördag med vilket var jätte kul och det var jätte bra väder ute! Vi började dagen med frukost på Altanen i solen och vi åt upp lite av resterna av den goda salladen som innehöll Rocola sallad, riven morot, soltorkade tomater, pasta och oliver. Jag gick även igenom alla presenter och det var massor av inflyttnings saker så nu kommer det att bli jätte snyggt i mitt blivande hem. Men jag kommer nog sakna min sommarstad iaf.. Vi hamnade nere på Zahara och tog en fika i solen vid hamnen och någon kille som sjöng i en högtalare sjöng så falskt man bara kan hehe. Vi spelade även mini golf i stadsparken och 18 banor är väldigt mycket men det brukar ändå bara bli två gånger per år högst på samma bana. Basse vann, Anton tvåa, Malin trea och sist kom jag. Vi år middag på Gusto när vi ändå var på stan och karlarna bjöd wii. Älskar min bunny.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var jättekul att stanna en dag till! :) Trist att dra det första man gör. Maten var supergod, får bli fler gånger :) Kul kort på mig :D Ser väldans turistig ut :)

2010-06-20 @ 16:58:41
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Emelie

Svar: ja det blir nog ionte ofta dom flesta ska ju flytta!

2010-06-20 @ 17:34:37
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0