Introduktion

Gud så segt det har varit idag på Introduktionen inför jobbet om massor av delegeringar, medicinering och hygien information. Nu vet jag iaf en hel del kan jag säga, och det roligaste på hela kursen var när jag blev upphängd i en lift hehe. Man har verkligen ingen kontroll och blir tvingad att lita på massor av människor man inte ens känner.. Stackars gamlingarna, jag hoppas att jag dör innan jag hamnar på hem. Dom blir så jäkla utelämnade hela tiden även fast det såklart finna massor av gulliga sköterskor som tar bra hand om dom. Läskigt att bli gammal iaf. Mitt nya favorit band måste vara "Metric" för jag har inte hört en ända dålig låt med dom än! Om vi återgår till dagen så har jag smällt i mig pizza så är äckligt mätt och slutar aldrig vara törstig. Känner för att dra ner en vattenslang med Loka i halsen och bara ösa på flera liter. Sedan satt iaf Annso, Robban, Basse och jag i hamnen och njöt av solen, Vilken dag! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jaa, det kommer bli hur bra som helst! Syster kommer med också :) Syns imorgon! Kram

2010-06-26 @ 15:31:58
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0